Question

  Вход на форум   логин       пароль   Забыли пароль? Регистрация
On-line:  

Раздел: 
Форум движка Xtreme3D / Xtreme3D: вопросы и ответы / Question

Страницы: 1  новая тема

Автор Сообщение


Группа: Участники
Сообщений: 3
Добавлено: 03-05-2009 18:46
Hello, in the example called "STAR CROSS" there is some kind of motion blur for the space ship. Can you explain me how it's done, please?

Big Boss
Группа: Администраторы
Сообщений: 719
Добавлено: 04-05-2009 19:08
You simply create a Blur object:

blur=BlurCreate(global.scene);
BlurSetPreset(blur,preset);

Instead of "preset" you should type one of the following motion blur stylеs:
pNone
pGlossy
pBeastView
pOceanDepth
pDream
pOverBlur


Группа: Участники
Сообщений: 3
Добавлено: 04-05-2009 19:23
When I create it affects my hud objects too.

Big Boss
Группа: Администраторы
Сообщений: 719
Добавлено: 04-05-2009 19:29
I used to fix it, but I don't exactly remember... Try to change the order in which objects are created: place motion blur before hud or vice versa.

Страницы: 1  новая тема
Раздел: 
Форум движка Xtreme3D / Xtreme3D: вопросы и ответы / Question

Отвечать на темы могут только зарегистрированные пользователи

KXK.RU