|
[ На главную ] -- [ Список участников ] -- [ Правила форума ] -- [ Зарегистрироваться ] |
On-line: |
Форум движка Xtreme3D / Xtreme3D: вопросы и ответы / Question |
Страницы: 1 |
Автор | Сообщение |
Awaken Группа: Участники Сообщений: 3 |
Добавлено: 03-05-2009 18:46 |
Hello, in the example called "STAR CROSS" there is some kind of motion blur for the space ship. Can you explain me how it's done, please? | |
Gecko Big Boss Группа: Администраторы Сообщений: 719 |
Добавлено: 04-05-2009 19:08 |
You simply create a Blur object: blur=BlurCreate(global.scene); BlurSetPreset(blur,preset); Instead of "preset" you should type one of the following motion blur stylеs: pNone pGlossy pBeastView pOceanDepth pDream pOverBlur |
|
Awaken Группа: Участники Сообщений: 3 |
Добавлено: 04-05-2009 19:23 |
When I create it affects my hud objects too. | |
Gecko Big Boss Группа: Администраторы Сообщений: 719 |
Добавлено: 04-05-2009 19:29 |
I used to fix it, but I don't exactly remember... Try to change the order in which objects are created: place motion blur before hud or vice versa. |
Страницы: 1 |
Форум движка Xtreme3D / Xtreme3D: вопросы и ответы / Question |