|
[ На главную ] -- [ Список участников ] -- [ Зарегистрироваться ] |
On-line: |
официальный форум Steel Panthers Russia / КУРИЛКА / Патч 2.0 для WinSPWW2 !!! |
Страницы: 1 |
Автор | Сообщение |
Epoletov верховный главнокомандующий Группа: командующий SP Russia Сообщений: 5160 |
Добавлено: 12-03-2007 20:51 |
ВСЕМ! ВСЕМ! ВСЕМ! Сегодня 12 марта вышел патч 2.0 для WinSPWW2 ! Ссылка для скачивания (14,9 МБ). *** WinSPWW2 v2.0 Upgrade Patch: The upgrade patch brings winSPWW2 up to version 2.0 and includes the following elements: 13 New scenarios 2 Updated scenarios previously available 15 Brand new maps 14 Updated leader names (file) 29 Updated ranks (file) 75 Icons, both completely new and those revised 143 New photos 36 Updated OOB files The Cost Calculator, CamoMapEditor, MOBHack, and ScenHack have all be upgraded In addition to the features listed above the upgrade patch also includes: * Artillery priority hexes are now issued based on the type of battle and the number of forward observers (along with the equipment of the FOs). * Retreat/rally hexes have been added. * For those owning the Enhanced CD version of the game Opfire filtering has been added. Yet another reason to upgrade to the Enhanced CD version! * HEAT ammo has a secondary HE ability now. Units will reserve the last four HEAT rounds for anti-tank attacks, and are more reluctant to fire HEAT/HE against soft targets in reaction fire. * All Panzerfaust type weapons have had their HE ammo removed to conform to the above modification in ammo types. * A "View All" button has been added, allowing the user to check to see what a unit can see in all six directions at once. * Maximum game points are now at 65,000 for all games. * Infantry and vehicles can now enter -1 water hexes. * Fixed the bug with the "Next" and "First" buttons overlapping when displaying unit formations with more than two pages of units. * Fixed hex info not being shown in the bombardment screen after the unit info was accessed. * Nationalist and Communist Chinese will fight each other AND the Japanese. From May '45 onwards their will only fight each other (or those within their own group). * Fixed the bug in the Long Campaigns where the AI was not buying mines on the defense. * Many more tweaks, fiddles, and adjustments! |
|
THUNDERCHIEF старший сержант Группа: боец SP Russia Сообщений: 835 |
Добавлено: 12-03-2007 23:25 |
Интересно, что они там с нашими предвоенными самоходками сделали... | |
V.E.K. рядовой Группа: боец Сообщений: 83 |
Добавлено: 13-03-2007 11:01 |
Убрали во вкладку MISС и пометили значком *exp*, но цену вроде бы не увеличили. | |
Beer лейтенант Группа: боец SP Russia Сообщений: 770 |
Добавлено: 13-03-2007 12:11 |
Ну что , немного новых фоток . Экспериментальные и правда с пометкой теперь идут. И косяков по фото , танк Т-60 - фото Т-80. Орудие ЗИС-3 - фото полковушки. Ну и так далее по мелочи |
|
Beer лейтенант Группа: боец SP Russia Сообщений: 770 |
Добавлено: 19-03-2007 08:57 |
Не знаю как кому а вот с бронепробиваемостью чтото накосячили , на мой взгляд. Простой пример - 37-мм ПТ пушка и аналогичная танковая , Франция , 1940. По ТТХ на орудие бронепробиваемость 1:4. То есть АР снаряд пробивате броню равную 4-м. Проверяем на немецком Т-3е. Лоб 5 , борт-корма 3. Подставленные борта на всех дистанциях не пробиваются !!!!!!! Два-три снаряда за ход и танк остаётся живым. Мало того , продолжает двигаться и стрелять. Правда завалить таки танк удаётся , но после 5-6 ходов постоянных попаданий во все проэкции . Заметил также что многочисленные попадания в лобовую проэкуию танка не лишают его возможности двигаться и стрелять. Словно в танк попадают не бронибойные снаряды , а горох. |
Страницы: 1 |
официальный форум Steel Panthers Russia / КУРИЛКА / Патч 2.0 для WinSPWW2 !!! |